الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

قصه مثيرة جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا (ادخل هتعجبك اوى)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
كاترين جرجس
المراقبة العامةالمراقبة العامة

كلمة جميلة كلمة جميلة : الله يرعانى
ويهتم بى
فماذا اعوول

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

مُساهمةموضوع: قصه مثيرة جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا (ادخل هتعجبك اوى)   الأربعاء مارس 10, 2010 5:07 pm

هاى يا اصحابى عاملين ايه كويسين انا انهردا جايه بقصه جميله جدا تثير الدهشه خليك معايا علشان تسمعها كويس

كان يا ماكان كان فيه ولد اسمه هانى كان فى اولى اعادى(يعنى صغير)امه كانت بتخاف عليه اوى

ومرة قالتله

روح يا هانى اعمل شاى لابوك

طبعا علشان هانى مطيع راح

واول محاول يولع الشعله

فجاه

فجاه

فجاه

فجاه

الشعله اتولعت

وعمل الشاى لابوه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تعيشو وتاخدو غيرها
مش بقولكم قصه مثيرة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حبيب العدرا
المدير العام

المدير     العام

كلمة جميلة كلمة جميلة : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]
لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا[/td][/tr][/table]

رسالة يسوع اليوم رسالة يسوع اليوم : [table style="WIDTH: 150px; HEIGHT: 100px" border=1][tr][td]

مُساهمةموضوع: رد: قصه مثيرة جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا (ادخل هتعجبك اوى)   الخميس مارس 11, 2010 7:19 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

المصدر: منتديات حبيب العدرا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]لا لن ترى اعظم واقوي من حبي ليك انا اعينك ارشدك اتكل عليا لاني احبك كثيرا
http://www.st-dmiana.tk

قصه مثيرة جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا (ادخل هتعجبك اوى)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1